تبلت نکسوس ۸ گوگل را در تابستان خواهیم دید !

Digitimes – دیجی تایمز – اعلام داشت که ؛ کمپانی گوگل در اواسط سال ۲۰۱۴ میلادی قصد رونمایی از تبلت نکسوس ۸ خود را دارد ! بر طبق اطلاعات به دست آمده ؛ کمپانی گوگل در تبلت نکسوس ۸ گوگل تغییر رویه داده است و در قلب تپنده آن خبری از وجود پروسسور ( پردازنده ) کوالکام نیست و در این تغییر رویه کمپانی گوگل ؛ قلب تپنده تبلت نکسوس ۸ محصولات سری T از Bay Trail برند اینتل می باشد ! جالب است بدانید که طبق اطلاعات درز کرده به بیرون ؛ کوالکام سخت به دنبال تغییر دادن تصمیم کمپانی گوگل است و می خواهد به هر نحوی که شده ؛ تراشه های خود را در دل تبلت نکسوس ۸ گوگل جای دهد ! همان طور که می دانید تولید نسل های قبلی محصولات کمپانی گوگل را ؛ برند ایسوس – Asus – بر عهده داشت و کوالکام نیز به خوبی از موفقیت های قبلی این دو شریک تجاری با خبر است ؛ بنابراین سخت می کوشد تا دوباره بتواند خود را به عنوان شریک سخت‌افزاری گوگل معرفی کند.

همچنین خبر می رسد که کمپانی های دیگر مانند Lenovo ؛ سامسونگ و ال جی در قیاس با Asus از شانس کم تری برای همکاری با کمپانی گوگل بهره مند هستند.Asus توانست با تولید محصولات نسل پیش کمپانی گوگل ؛ رضایت منتقدان و کاربران این حوزه را جلب نماید ؛ بنابراین توانست رابطه خود را با کمپانی بزرگ گوگل روز به روز بهبود ببخشد.حال که رابطه تجاری کمپانی های Asus و گوگل بسیار خوب می باشد ؛ به احتمال فراوان تولید تبلت نکسوس ۸ گوگل نیز بر عهده  Asus می باشد.حتما می دانید که تمامی شایعات پیرامون تبلت نکسوس ۸ گوگل از آن جایی کلید خورد که ؛ در وب سایت رسمی اندروید کیت کت ؛ عکسی از یک تبلت متفاوت از سری نکسوس درج گشت.

در آن تصویر درج شده ؛ تبلت مذکور اندازه ای بزرگ تر از تبلت نکسوس ۷ گوگل داشت و البته اندازه آن از یک تبلت ۱۰ اینچی نیز کم تر بود ؛ بنابراین انرژی فعالسازی برای شروع یک شایعه پیرامون تبلت نکسوس ۸ گوگل شکل گرفت.این روز ها برخی معتقدند که کمپانی گوگل سخت مشغول کار برای محصولی است که بتواند پس از عرضه در بازار با مینی آیپدهای برند اپل برابری کند و رقیبی جدی و سرسخت برای آن ها باشد.

اخبار خودرو
حوادث