قابلیت Game Mode ویندوز ۱۰ بازی‌ها را بهتر اجرا خواهد کرد

قابلیت gmae mode ویندوز 10

مایکروسافت امروز از افزودن حالت جدیدی به اسم Game Mode به ویندوز ۱۰ خبر داد. طبق گفته‌ی مایکروسافت، قرار دادن ویندوز ۱۰ روی حالت Game Mode عملکرد بازی‌ها را بهتر می‌کند. با این حال، هنوز نمی‌دانیم دقیقا این حالت قرار است چه کاری انجام دهد.

«مایک ایبارا» (Mike Ybarra)، مدیر بخش مهندسی ایکس‌باکس در مایکروسافت، درباره‌ی این خبر جدید گفته است: “می‌خواهیم با حالت Game Mode ویندوز ۱۰ را طوری بهینه‌سازی کنیم که باعث بهتر اجرا شدن بازی‌ها شود. این بروزرسانی برای ویندوز بسیار بزرگ خواهد بود. از اعضای Windows Insiders برای آزمایش این قابلیت جدید و تست‌های آن کمک خواهیم گرفت. به زودی درباره‌ی انکه این قابلیت دقیقا چیست و چگونه کار می‌کند، صحبت خواهیم کرد.”

طبق صحبت‌هایی که ایبارا در توییتر خودش داشته، حالت Game Mode ویندوز ۱۰ هم در نرم‌افزارهای Win32 و هم روی نرم‌افزارهای UWP کار می‌کند. زمانی که برای اولین بار این قابلیت در یکی از بروزرسانی‌های ویندوز کشف شده بود، تصور می‌کردیم که مایکروسافت بخواهد آن را فقط در بازی‌هایی که از فروشگاه خودش خریداری شده‌اند و نرم‌افزارهای UWP فعال کند.

اعضای Windows Insiders در همین هفته می‌توانند گزینه‌ی Game Mode را در ویندوزهای خودشان ببینید، اما فعلا امکان فعال کردن آن وجود نخواهد داشت.

اخبار خودرو
حوادث