امیر تتلو باز هم به ده سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد

22

در پنجمین نشست مبارزه با آسیب‌های اجتماعی با موضوع جرایم مواد مخدر و روان‌گردان با حضور تعدادی از معاونان دادستان و سرپرستان نواحی دادسرای تهران، فرمانده پلیس مواد مخدر کشور و تعدادی از فرماندهان پلیس تهران بزرگ،‌ شرق و غرب استان و نمایندگان برخی نهادهای اجرایی به ریاست دادستان تهران برگزار گردید.
 
خزایی معاون دادستان و سرپرست دادسرای مواد مخدر با اشاره به خلاء قانونی در خصوص اعزام متهمان مواد مخدر زیر یک گرم به زندان، درمان یک ماهه معتادان و سپس ترخیص آن‌ها را، زمینه‌ساز بازگشت افراد درمان شده به اعتیاد دانست.
از جمله پیشنهادات برای پیشگیری از اعتیاد و کشف جرایم مرتبط با مواد مخدر و روان‌گردان، نظام‌مند کردن اماکن عمومی و بازرسی‌های نوبه ای از انبارها و دیگر نقاط مستعد برای نگه‌داری مواد مخدر و نصب دوربین در برخی اماکن بود.
 
فیروزجایی سرپرست دایره نظارت بر زندانیان مواد مخدر و روان‌گردان با اشاره به مشکل ورود مواد به زندان، با ارائه‌ی آماری نتیجه گرفت که با توجه به اجرای دستورالعمل سیاست کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها مبنی بر منع اعزام معتادان به زندان، تعداد زندانیان استان تهران در رابطه با مواد مخدر و روان‌گردان از ۱۶۰۰۰ نفر به ۱۴۹۰۰ نفر کاهش یافته است.
منیژه خاکی دادیار جانشین معاونت زنان، کودکان و خانواده دادسرای تهران با اشاره به برخی اظهار نظرهای صاحب-نظران مبنی بر زنانه شدن برخی آسیب‌ها، برنامه‌ریزی در این زمینه را ضروری دانست.
در این جلسه خزایی معاون دادستان، گزارش بازدید خود از دو مرکز که پذیرش معتادان را بر عهده دارند، ارائه داد.

جعفری دولت‌آبادی ضمن تأکید بر ضرورت ادامه‌ی این بازدیدها، از خزایی معاون دادستان خواست در امر بازدید و نظارت بر مراکز نگه داری، استفاده از ظرفیت اعضای جلسه نیز مورد توجه قرار گیرد.
 
وی به تداوم جلسات آسیب‌های اجتماعی در حوزه عفاف و حجاب تأکید کرد و اظهار داشت در خصوص مبارزه با جرایم مرتبط با فساد اخلاقی اقدامات مؤثر و مناسبی انجام شده، اما ضرورت دارد همه‌ی دستگاه‌ها در این زمینه مشارکت و همکاری نمایند تا علاوه بر اقدامات پیشگیرانه، اقدامات مقابله‌ای علیه متهمان باندهای سازمان یافته فساد و فحشا مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
 
جعفری دولت‌آبادی اعلام کرد به موجب حکم صادره از محاکم تهران، یکی از خوانندگان زیرزمینی به ده سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است که با توجه به اعلام گذشت یکی از شکات، یک دوم مجازات حبس تعلیق شده است. (۵ سال زندان حتمی شده است)

 امیر تتلو شاکی خصوصی دارد و جرمش اشاعه فحشا میباشد.

اخبار خودرو
حوادث