خوش دست ترین تلفن همراه جهان
هر روز تلفن های های مختلف وارد بازار می شود در حالی که همه به دنبال بهترین نرم افزار و سخت افزار هستند کسی به سلامت دست خودش فکر نمی کند. سازندگان تلفن همراه این روزها بیشتر به دنبال کسب درآمد از گوشی های حرفه ای هستند و به فرم و راحتی آن دقتی ندارند.
" Huang Lu" تلفن همراه ارگونومیکی طراحی کرده است که به عنوان خوش دست ترین تلفن همراه قرار است وارد دنیای فناوری شود. این تلفن همراه با تایید پزشکان برای افرادی ساخته شده است که مرتبا با تلفن همراه صحبت می کنند.
http://www.senatorha.com/forum/image...13/10/1227.jpg
http://www.senatorha.com/forum/image...13/10/1228.jpg
طراح این دستگاه می گوید استفاده از تلفن های همراه امروزی به علت آنکه حالت خوبی برای دست گرفتن ندارند میتواند مشکلاتی در قسمت پنجه و مچ دست ایجاد کند در حالی که سلامتی از هر نکته ای در دنیا بالاتر است.