نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: باور هایی برای زندگی بهتر!

  1. #1
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    2008/10/07
    سن
    40
    نوشته ها
    2,630
    سپاس ها
    750
    سپاس شده 1,111 در 840 پست

    Thumb باور هایی برای زندگی بهتر!





    برای رسیدن به آرامش و موفقیت و احساس و حال خوب، کلمات و عباراتی که در ذهن و زبان تکرار می‌شوند، نقشی اساسی دارند. کلمات و عبارت‌هایی که یادآور ناراحتی‌ها، بدی‌ها، مشکلات، غم‌ها، ناکامی‌ها و ... هستند، روح و ذهن ما را به سرعت آلوده می‌کنند و قدرت و اعتماد به نفس‌مان را به شدت کاهش می‌دهند. در چنین شرایطی، دیدن جنبه‌های مثبت خود ، اطرافیان و محیط ، برای‌مان دشوار می‌شود و برای تسلط بر شرایط و احساس موفقیت، به انرژی روانی نیاز خواهیم داشت. توجه به مثبت‌های جزئی زندگی خود و دیگران، این انرژی روانی را در ما تامین نموده و قدرت غلبه بر مشکلات و موانع را به ما هدیه می‌کند.
    کلمات و عبارت‌هایی که یادآور ناراحتی‌ها، بدی‌ها، مشکلات، غم‌ها، ناکامی‌ها و ... هستند، روح و ذهن ما را به سرعت آلوده می‌کنند و قدرت و اعتماد به نفس‌مان را به شدت کاهش می‌دهند.


    به همین دلیل، در زیر، عبارت‌ها و تکیه کلام‌هایی آورده شده است که در صورت خواندن مکرر و تکرار مداوم آنها، در ذهن نقش بسته و خود به‌خود ، تحولات جالبی را پدید می‌آورند و جای افکار منفی ذهن را گرفته و احساس خوب و اعتماد به نفس ایجاد می‌کنند:
    - من به جای فکر کردن به افتادن‌ها، به بلند شدن فکر می‌کنم.
    - در هر مشکل و مانعی، سوال طلایی ذهنم این است که: «خدایا تو بهترین راه‌های حل این مشکل را چگونه به من نشان می‌دهی، از تو سپاس‌گزارم.»
    - من موانع و مشکلات را هدیه‌ی خدای مهربان برای بزرگ و وسیع شدن خودم می‌دانم.




    - به نظر من، زندگی یعنی رودررویی شجاعانه با موانع و چشیدن لذت موفقیت.
    - من در هر حادثه‌ای، به علت‌های آن توجه می‌کنم.
    - من مسوولیت کامل رفتارهای خود و زندگی‌ام را می‌پذیرم.
    - من در هر مشکلی، به خطاهای خود توجه می‌کنم و به سرعت آنها را اصلاح می‌نمایم.
    - من در مشکلات، بسیار صبور و در موفقیت‌ها، بسیار سپاس‌گزار و شاداب‌ام.
    - من هر روز متولد می‌شوم و تولدم را جشن می‌گیرم.
    - من با توجه به زیبایی‌ها و خوبی‌های کوچک فراوان، نگاهم را زیباتر می‌کنم.
    - خداوند مهربان در همه‌ی مکان‌ها و زمان‌ها و شرایط ، حامی من است.
    - من بارهای زندگی‌ام را به خدا می‌سپارم و خود را سبک می‌کنم.
    من با اهمیت دادن به زیبایی‌های طبیعت، مردم و خودم، به خداوند مهربان عشق می‌ورزم.

    - دنیا زیباست چون خداوند در آن حضور دارد.
    - بدی‌ها و خوبی‌ها، زشتی‌ها و زیبایی‌ها، راحتی‌ها و سختی‌ها، گل‌ها و خارها، شکست‌ها و موفقیت‌ها همیشه با هم‌اند.






    - من با بزرگ کردن لحظه‌های خوب و موفقیت‌های خود و دیگران، انرژی زیادی برای غلبه بر مشکلات پیدا می‌کنم.
    - خطاها و ناکامی‌ها من، پل‌های پیروزی‌ام هستند.
    - من شاداب و سرحال هستم.
    - من عاشق دنیا، خوبی‌ها، زیبایی‌ها و خداوند مهربان هستم.
    - من در مشکلات، لبخند قدرت را فراموش نمی‌کنم.
    - من جسور و مقاوم هستم.
    - من سالم و سرحال و شگفت‌انگیز هستم.
    - من سپاس‌گزار نعمت‌های بی‌شمار خدای رحمان هستم.
    - من قدردان کوچک‌ترین کار خوب دیگران هستم.
    - آینده‌ی من، بسیار روشن و موفقیت‌آمیز است.
    ویرایش توسط zahir : 2009/08/20 در ساعت 08:16

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •