-
مدیر بازنشسته
عرضه پنج هزار عنوان اثر در نمايشگاه رسانههاي ديجيتال اردبيل
معاون مرکز توسعه فناوري اطلاعات و رسانههاي ديجيتال گفت: پنج هزار عنوان اثر در نمايشگاه رسانههاي ديجيتال اردبيل عرضه ميشود.به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، رحيم خياطي در مراسم افتتاحيه نمايشگاه رسانههاي ديجيتال در اردبيل با اشاره به اينكه اين مركز از سال 85 فعاليت خود را شروع كرد، اظهار كرد: در پنجمين نمايشگاه رسانههاي ديجيتال كه در تهران برگزار شد، بيش از40 هزار اثر كه از سراسركشور رسيده بود ساماندهي كرديم.وي با بيان اينكه در نخستين نمايشگاه رسانههاي ديجيتال اردبيل بيش از 5 هزار عنوان اثر عرضه خواهد شد، تصريح كرد: اين اثرها در چندين بخش از جمله جنگ نرم، آسيبشناسي بازيهاي رايانهيي و بخش بازيها و... است.او يادآور شد: مرکز توسعه فناوري اطلاعات و رسانههاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با هدف توسعه فرهنگسازي استفاده از رسانههاي ديجيتال، مانند ابزارها و برنامههاي کاربردي، بازيهاي هوشمند و مفيد، نرمافزارهاي تلفن همراه، گسترش استفاده صحيح از فضاي ارتباط وب و حمايت از توليدکنندگان داخلي، از پنج سال قبل فعاليت خود را شروع كرده است.
-
کلمات کلیدی این موضوع
مجوز های ارسال و ویرایش
- شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
- شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
- شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
- شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
-
مشاهده قوانین
انجمن