-
مدیر بازنشسته
نصرتي: دربي به تاريخ پيوست، سؤال نکنيد!
محمد نصرتی درباره دیدار فردا با فجرسپاسی اظهار داشت: میخواهیم فجر را شکست دهیم و جبران گذشته را کنیم. باید از محمد رویانیان نیز تشکر کنم. کار مدیرعامل پرسپولیس در اهدای پاداش قشنگ بود. منظورم بحث مالی نیست بلکه نفس کار مهم است. به حبیب کاشانی نیز خسته نباشید میگویم.
بر اساس این گزارش به نقل از فارس، وی افزود: دربی تمام شد و دیگر در مورد آن مسابقه صحبت نکنید. آن بازی به تاریخ پیوست. اکنون با فجر سپاسی که یک تیم دونده و جوان است بازی داریم. این بازی سختیهای خودش را دارد. همه به بازیکنان باید کمک کنیم تا در این بازی حساس پیروز شویم.
-
کلمات کلیدی این موضوع
مجوز های ارسال و ویرایش
- شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
- شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
- شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
- شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
-
مشاهده قوانین
انجمن