اينتل اعلام كرد كه شركت‌هاي لنوو و موتورولا موبيليتي از پردازنده‌هاي اين شركت در تلفن‌هاي هوشمند خود در سال جاري استفاده خواهند كرد.به گزارش انجمن دانشجويان خبرنگار ايسنا، اينتل اعلام كرد: لنوو، يکي از بزرگ‌ترين شرکت‌هاي توليد و فروش رايانه شخصي كه به حوزه تلفن هوشمند وارد شده است، فروش مدل‌هاي خود را در سه ماهه دوم سال آغاز خواهد كرد.موتورولا موبيليتي هم كه توسط شركت گوگل خريداري شده، در نظر دارد كه دستگاه خود را در نيمه دوم رونمايي كند. هر دوي اين مدل‌ها سيستم عامل آندرويد گوگل را اجرا خواهند كرد.