شایعات حکایت از این دارد که باید خود را برای دیدن عینک گوگلی آماده کنیم و البته این عینک با عینکهای متداول تفاوت زیادی دارید زیرا این عینک دارای سیستم عامل اندروید است بله درست خواندهاید: اندروید! این عینک دارای صفحه نمایش شفاف بوده و قدرت برقراری ارتباط از طریق وایفای و بلوتوث ۴.۰ را نیز دارد و البته شنیدهها حکایت از گیرنده ماهوارهای یا همان GPS نیز است.البته HUD فقط برای یک چشم بوده و دارای پیکربندی ۳ بعدی نیز نیست و دارای امکاناتی همچون پردازنده ،حافظه ذخیره سازی و رم مانند یک گوشی هوشمند اندرویدی نیز است و خوب حدس و گمانها از این مشخصات حکایت دارد: پردازنده یک گیگاهرتزی ARM A8، رم ۲۵۶ مگابایتی و ۸ گیگابایت حافظه ذخیرهسازی. البته هنوز تا معرفی و به بازار آمدن این عینک راه درازی مانده است ولی به هر حال باید منتظر یک شگفتی دیگر از نوع گوگلی باشیم. راستی به دنیای جیمز باند خوش آمدید.




پاسخ با نقل قول
