نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: بررسی کم‌فروشی اینترنت مخابرات و بخش خصوصیبحث به اشتراک‌گذاری پهنای باند اینترنت، استاندارد‌هایی دارد و اگر پهنای باند بیش از میزان اس

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    کاربر سایت
    تاریخ عضویت
    2011/08/09
    محل سکونت
    ♥بــیرجند♥
    نوشته ها
    6,287
    سپاس ها
    955
    سپاس شده 2,042 در 1,357 پست
    نوشته های وبلاگ
    34

    پیش فرض بررسی کم‌فروشی اینترنت مخابرات و بخش خصوصیبحث به اشتراک‌گذاری پهنای باند اینترنت، استاندارد‌هایی دارد و اگر پهنای باند بیش از میزان اس

    بحث به اشتراک‌گذاری پهنای باند اینترنت، استاندارد‌هایی دارد و اگر پهنای باند بیش از میزان استاندارد به اشتراک گذاشته شود، سرعت اینترنت کاهش می‌یابد اما در برخی مواقع شاهد بودیم که شرکت مخابرات بیش از میزان استاندارد پهنای باند را به اشتراک گذاشت که طبیعی است این موضوع به نوعی کم‌فروشی محسوب‌شده و سرعت اینترنت را کاهش می‌دهد. حسن رضوانی - معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - با بیان این مطلب اظهار کرد: در حال بررسی این موضوع به تفکیک در استان‌ها هستیم و از نمایندگان مخابرات استان‌ها و هم‌چنین شرکت‌های خصوصی فعال در این زمینه دعوت کردیم که در این رابطه مذاکره و بحث کنیم. رضوانی تاکید کرد: ‌در برخی استان‌ها این موضوع نهایی شده و به این جمع‌بندی رسیدیم که پهنای باند خریداری شده بسیار کم‌تر از آن میزانی است که به فروش رفته است و بعد از بررسی به آن‌ها اعلام کردیم که چه میزان پهنای باند نیاز دارند که از شرکت ارتباطات زیرساخت تامین کنند که بسیاری از استان‌ها نیز این موضوع را اصلاح کردند. معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات ادامه داد: این موضوع در همه استان‌ها در دست انجام است.

  2. کاربر روبرو از پست مفید ABOALFAZL سپاس کرده است .


کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •