اين ماشين تو هر کشوري به جز ایران نهایتا 700 تا قیمتشه اما در ایران به دلیل به اصطلاح حمایت کردن از تولید داخلی و تعلق گرفتن 120% تعرفه گمرکی و مالیات های مستقیم و غیر مستقیم قیمتش نجومی شده متاسفانه همیشه بهای هر چیزیو باید مردم بدن.

مدیر بازنشسته
اين ماشين تو هر کشوري به جز ایران نهایتا 700 تا قیمتشه اما در ایران به دلیل به اصطلاح حمایت کردن از تولید داخلی و تعلق گرفتن 120% تعرفه گمرکی و مالیات های مستقیم و غیر مستقیم قیمتش نجومی شده متاسفانه همیشه بهای هر چیزیو باید مردم بدن.
انتخاب سریع یک انجمن



پاسخ با نقل قول