♫♫♫همین که یک نفر از دور ، لباسش رنگ تو باشههمین که تو مسیر من ، یه گلفروشی پیدا شهبازم یاد تو می افـــــــتمهمین که عصر یک جمعه ، آدم تو خونه تنها شههمین که یک نفر اسمش شبیه اسم تو باشهبازم یاد تو می افـــــــتمبا آهنگی که دوست داشتی، تموم کافه ها بازنتموم شهر همدستن منو یاد تو بندازنتو نیستی سرد و یخ بندونتموم فصلا پاییزهگذشتن از تو واسه من ، گذشتن از همه چیزه♫♫♫همین که عکس تنهایی کنار دریا میگیرمبدون شب بخیر تو به خواب گریه ها میرمبازم یاد تو می افـــــــتمبا هر بارون با هر برفی، که میشینه رو این کاجامیرم هرجایی تو این شهر ، میرم هرجایی تو دنیابازم یاد تو می افـــــــتمیه وقتایی همه چی هست ، ولی اونی که باید نیستدوبار ترکم کن ، مردن به این آسونیا هم نیست




پاسخ با نقل قول
