من به تو احتیاج دارمترک تو واسه من عذابهخونه ای که تو تووش نباشی ظرف یکی دو روز خرابهمن به تو احتیاج دارم مثله یه دیوونه به قرصاشمثله یه عاشق که نشسته اشکه جدایی تویه چشماشصبر کن حالا وقته رفتن نیست نه قلبت از آهن نیستصبر کن واسه رفتن زودهنگو تا بوده همین بوده
******
بهش گفتم یه راهی واسه موندن هستبهم چپ چپ نگاه کرد درو محکم بستمیخواستم بهش بگم خیلی دوسش دارمبدونه اون دیگه طاقت نمیارم , صبر کنصبر کن حالا وقته رفتن نیستنه قلبت از آهن نیستصبر کن واسه رفتن زودهنگو تا بوده همین بوده




پاسخ با نقل قول
