او مي‌گويد:« حق پرسپوليس مساوي نبود ولي بايد بگويم که اين تيم با وجود اينکه اولين بازي‌اش را انجام مي‌داد هماهنگ بازي کرد و نشان داد که مدعي جدي قهرماني است. در اين بازي بازيکنان ملوان دفاع و وقت‌کشي مي‌کردند و از طرفي پرسپوليس هم موقعيت‌هاي زيادي را با بدشانسي از دست داد. روي گلي هم که خورديم مدافعان روي يک خط ايستاده بودند و چون دفاع پوشش نداشت. بازيکن ملوان توپ را تبديل به گل کرد.»
از پنجعلي در مورد تشويق علي دايي در استاديوم سوال کرديم که او در جواب مي‌گويد:« از اول هم انتظار داشتيم که دايي تشويق شود. فکر مي‌کنم اين موضوع جهت‌دار بود و تماشاگران تحريک شدند. متأسفانه آنها منافع تيم را در نظر نمي‌گيرند و معتقدم که در آينده باز هم از اين اتفاقات رخ خواهد داد.»