-
مدیر بازنشسته
عليرضا محمد: سرم به اندازه يک سيب باد کرد
عليرضا محمد گفت: بر اثر سنگي که تماشاگران زدند سرم به اندازه يک سيب باد کرد. اگر اين سنگ به گيجگاه و يا چشمم ميخورد چه اتفاقي ميافتاد؟ کار زشت و ناجوانمردانه در حق ما آن هم در اول بازي انجام دادند.
وي در مورد بازي تصريح کرد: آب و هواي بوشهر به هيچ عنوان مناسب برگزاري مسابقه نيست. در اين شهر رطوبت بسيار بالا است و نميتوان حتي راه رفت چه برسد به دويدن. درست نيست در اين وقت سال در بوشهر مسابقات برگزار شود.
هافبک پرسپوليس درباره نتايج اين تيم خاطرنشان کرد: هواداران نگران نباشند. مطمئن باشيد اگر پرسپوليس روي غلتک بيفتد هيچ تيمي جلودارمان نخواهد بود. ما نياز به زمان داريم.
وي افزود: در ديدار برابر شاهين روي اشتباهات فردي 2 گل دريافت کرديم وگرنه ميتوانستيم مساوي کنيم. بازيکنان بوشهري نيز اشتباهاتي داشتند که طالبلو به خوبي آنها را جمع کرد. ما از موقعيتهاي خود استفاده نکرديم و شاهينيها از 2 فرصت خود بهره بردند و پيروز شدند.
-
مجوز های ارسال و ویرایش
- شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
- شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
- شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
- شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
-
مشاهده قوانین
انجمن