راههای درمان کم شدن میل جنسی خانمها چیست !

راههای درمان کم شدن میل جنسی خانمها چیست !

jensi-20-azar-5

 

آزمایش ی برای اصلاح کم شدن میل جنسی زنان
اولین وهله از چرخه جنسی داشتن رغبت جنسی به شخص مقابل است. زنان رفیق دارند اغوا شوند، رفیق دارند بدانند بخاطر اینکه آنها را رفیق دارید با آنها رابطه جنسی برقرار می بکنید نه از سر ناچاری و نه برای ارضا شدن خودتان. این حتی شما را در موقعیت ضعیف تری قرار می دهد، چون رابطه جنسی مثل یک نیاز یک طرفه می شود یعنی مرد تقاضا می نماید و زن عرضه می نماید که حالت معتدلانه ی نیست.
آزمایش ی که در اینجا به شما می دهیم برای بر قراری این تعادل بسیار مفید است. این آزمایش تمرکر حسی نام دارد: جلساتی را تنها برای تمرکز و عشق ورزی به نیز اختصاص بدهید. یعنی اگر بچه دارید بعد از اینکه به خواب رفتند و یا روزی که پیش مادربزرگ یا خاله شان هستند وقتی را با نیز خلوت بکنید .

اگر در ابتدا خجالت میکشید ایرادی ندارد که این کار را در نور بسیار کم انجام دهید. حتی میتوانید لباس نازکی به تن داشته باشید که معذب نشوید.
در طول این آزمایش یکی دراز می کشد و دیگری با دقت تمام بدن او را نوازش می نماید ، دقت بکنید که این کار حالت ماساژ دادن ندارد بلکه حالتی است که شما به لذت بردن و کشف نقاط مختلف بدن همسرتان می پردازید. در طول این آزمایش از لمس کردن ناحیه تولید مثل و سینه نیز در خانم ها و نیز در آقایان پرهیز بکنید ، چون این آزمایش اصلا ربطی به رابطه جنسی ندارد.
این آزمایش برای آن است که به نیز ثابت بکنید فقط برای برقراری رابطه جنسی به سمت نیز نمی روید بلکه می توانید از روی محبت و علاقه همدیگر را لمس کرده و از این ارتباط لذت ببرید. هر دو طرف باید بر روی احساس خودشان تمرکز کنند. بعد جایتان را با نیز عوض بکنید و بعد از آزمایش راجع به احساستان با نیز حرف بکنید . از لمس چه مناطقی از بدن طرف مقابلتان لذت بردید؟ اگر چگونه بود بهتر می شد و غیره.
با وجود اینکه اکثر زوج ها بخصوص افرادی که سال هاست با نیز زندگی می کنند فکر می کنند همدیگر را به بهتر ی می شناسند من تضمین می کنم که با انجام این آزمایش نکاتی را در مورد خودتان و همسرتان یاد می گیرید که تعجب زده می شوید. این آزمایش استانداردی است که برای اصلاح کم شدن میل جنسی در خانم ها توصیه می شود.

بخاطر داشته باشید که بر روی مثبت ها تمرکز بکنید و تا جای ممکن بدنبال یادگیری باشید تا هر چیز دیگر. اگر هر دو نفر موافق بودید می توانید این آزمایش را هر از برخی وقتها به عنوان بخشی از پیش نوازی پیش از بر قراری رابطه جنسی تان نیز مصرف بکنید . اصرار می کنم هر از برخی وقتها چون این آزمایش نباید همواره به برقراری رابطه جنسی بیانجامد و گرنه کل هدف آن از بین می رود.

اخبار خودرو
حوادث