نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: اموزش تصویری ارسال پست نرم افزاری در انجمن سناتورها

  1. #1

    Post اموزش تصویری ارسال پست نرم افزاری در انجمن سناتورها

    به دلیل درخواست های مکرر برای قرار دادن آموزش چگونگی ارسال پست نرم افزاری جدید در انجمن سناتورها بر آن شدم تا آموزش کاملی در این زمینه فراهم نماییم. این آموزش همراه با تصاویر کامل و گویا برای شما کاربران عزیز آماده شده است تا تمامی مشکلات در این زمینه برطرف گردد.

    بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور ....

    1.ابتدا انجمن مرتبط با موضوع خود را انتخاب نمایید.(در اینجا ما به طور مثال می خواهیم یک نرم افزار موبایل انتی ویروس در بخش اندروید ارسال کنیم)پس به انجمن موبایل - اس ام اسsms- تکنولوژی و ارتباطات میرویم و مطابق تصویر زیر روی بخش اندروید کلیک میکنیم.


    2.پس از کلیک ما وارد انجمن اندروید شدیم که ما باید به دنبال بخش مربوطه گذشته که همان بخش امنیت و انتی ویروس می باشد . پس مطابق تصویر زیر بر روی بخش امنیت و انتی ویروس کلیک میکنیم.


    3.در این بخش بر روی گزینه ارسال موضوع جدید کلیک میکنیم.

    4.در این بخش که مربوط به منوی موضوع ما است طبق تصویر که به وضوح نشان داده شده تمامی گزینه ها ها رو به دقت وارد میکنیم که من بخش های کاربردی انرا توضیح میدم..
    1-در قسمت یک نام موضوع یا همون عنوان موضع رو وارد میکنم.

    2-در قسمت 2 توضیحات مربوط به موضوع و ویژگي های و کاربرد های ان را به طور مختصر وارد میکنیم.(توجه داشته باشید که نباید توضیحات حاوی لینک وب سایت های دیگر باشد واگر بود انرا حذف کنید)
    3-در این قسمت که مربوط به زبان فارسی یا همان از راست به چپ است کلیک کرده که این کار توضیحات ما را منظم میکنید.
    4-قسمت 4 مربوط به اندازه قلم ماست که باید انتخاب کنید.(ترجیحا اندازه اگر 3 باشد بهتره)
    5-این بخش مربوط به رنگ فونت یا قلم می باشد.
    6-این قسمت شامل تصویری از محیط نرم افزار است که باید لینک تصویر را که قبلا توسط اپلود سنتر مخصوص همین سایت اپلود کرده کلیک و وارد کنیم.



    5.این بخش نیز مربوط به ایکون جهت مفهوم رسانی و بخش برچسب یا همان کلید واژه هاست که حتما باید کلمیات کلیدی مربوط به موضوع ر وارد کنیم مثلا ( نرم افزار,نرم افزار اندروید,موبایل,نرم افزار گوشی,...)



    6.در این بخش ما باید نرم افزار رو که قبلا دانلود کردیم ضمیمه پست کنیم که من به طور کامل توضیح میدم (توجه داشته باشید نرم افزار نباید حاوی لینک یا تصویر تبلیغاتی سایت های دیگر باشد برای این کار ما باید نرم افزار رو از حالت فرمت rar یا zip در بیاریم و تبلیغات ها رو حذف و دوباره به فرمت قبلی در اوریم به صورت دلخواه میتوانید پسورد همین سایت رو بزارید)




    7.بر روی گزینه مدیریت فایل پیوست کلیک کنید و مطابق 3 تصویر بعدی نرم افزار را ضمیمه کنید.










    8. در قسمت اخر هم بر روی گزینه ارسال موضوع کلیک کنید. اکنون شما توانستید یک پست نرم افزاری بدون نقص ارسال کنید.



    امیدوارم این پست اموزشی مورد استفاده شما دوستان عزیز قرار گرفته باشد و اگر باز مشکلی داشتید میتوانید به صورت پیام خصوصی به من در میان بگذارید.یا علی موفق باشید
    ویرایش توسط !Behrooz1990! : 2014/02/10 در ساعت 23:12

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •