اولین گوشی موبایل دنیا با ۱۰ گیگابایت رم

اولین گوشی دنیا با ۱۰ گیگابایت رم، Vivo Xplay 7

شرکت ویوو یکی از کمپانی‌هایی است که به تازگی وارد بازار موبایل شده است. با این وجود در همین مدت کوتاه با توجه به پیشرفت‌های چشم‌گیرش توانسته است جایگاه خوبی را بدست بیاورد.

کمپانی ویوو در نمایشگاه CES 2018 با رونمایی از گوشی که به سنسور اثرانگشت یکپارچه با صفحه نمایش مجهز بود، توانست نگاه‌های زیادی را به سمت خود معطوف کند؛ اما به نظر می‌رسد ویوو به این پیشرفت اکتفا نکرده و این بار هدفی بزرگ‌تر را دنبال می‌کند و به دنبال کسب جایگاهی برتر در زمینه گوشی‌های هوشمند است.

کمپانی ویوو قصد دارد گوشی هوشمندی را وارد بازار کند که برای نخستین بار در دنیای گوشی‌های هوشمند به ۱۰ گیگابایت رم مجهز باشد! این مسئله در حالی است که غالب گوشی‌های حاضر در بازار از ۴ یا ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد و معدودی از گوشی‌ها به ۸ گیگابایت رم مجهز هستند.

گوشی جدید ویوو که احتمالا Vivo Xplay 7 نام خواهد داشت از پردازنده اسنپ دارگون ۸۴۵ کوالکام، صفحه نمایش ۴K، حاشیه‌های فوق‌العاده نازک، نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۲.۹ درصدی، دوربین دوگانه با فوکوس ۴X و جک هدفون مناسب بهره بخواهد برد. ویوو گوشی جدید خود، Vivo Xplay 7 را در دو نسخه با حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد کرد.

اولین گوشی دنیا با 10 گیگابایت رم، Vivo Xplay 7
اولین گوشی دنیا با ۱۰ گیگابایت رم، Vivo Xplay 7

 

کمپانی ویوو اظهار داشته است که به زودی از این گوشی رونمایی خواهد کرد اما هنوز زمان آن اعلام نشده است.

اخبار خودرو
حوادث