سامسونگ گلکسی Z فولد ۲ رونمایی شد

گلکسی زد فولد 2

 

سامسونگ در مراسم آنپکد سال ۲۰۲۰ در کنار محصولاتی همچون سری نوت ۲۰ و… گوشی تاشو جدیدی به نام گلکسی زد فولد ۲ را معرفی کرد . یکی از تفاوت‌های این مدل نسبت به مدل قبلی خودش نمایشگر خارجی بزرگتر و با حاشیه کمتر است.

در پنل پشتی گلکسی زد فولد ۲ نمایشگر ۶.۲ اینچی قرار گرفته و از حاشیه‌های بسیار کمی برخوردار است. در سمت راست پنل پشتی دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی درون حفره‌ای یا ناچ قرار گرفته که باعث زیبایی هر چه بیشتر این پنل شده است  .

در  پنل پشتی یک ماژول دوربین اصلی که به صورت عمودی درون خود سه لنز را جای داده است، قرار گرفته که در این دوربین سه گانه یک ماژول اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با لرزشگیر تصویر اپتیکال و فوکوس خودکار تشخیص فاز به همراه سنسور ۶۴ مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض قرار گرفته است.

گلکسی زد فولد 2

با باز کردن گوشی با نمایشگر ۷.۷ اینچی روبه‌ رو خواهد شد که با رزولوشن ۲۲۱۳ در ۱۶۸۹ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی باعث شده تا کار کردن با این گوشی بسیار لذت بخش شده است

در نسخه جدید دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی درون یک حفره قرار گرفته که بسیار زیباتر نسبت به نسخه قبلی گلکسی فولد است.

 

گلکسی زد فولد 2

سامسونگ در این گوشی از قوی‌ترین پردازنده شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5 همراه با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی استفاده کرده است .

گلکسی زد فولد ۲ از باتری ۴۵۰۰ میلی ‌آمپرساعتی بهره میببرد که ظرفیت آن نسبت به گلسی فولد افزایش داشته است. گلکسی زد فولد ۲ از تکنولوژی ۵G نیز پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ تاریخ عرضه و قیمت نهایی این گوشی را در ماه آینده اطلاع رسانی خواهد کرد و در رنگ‌های مشکی (Mystic Black) و برنزی (Mystic Bronze) به بازار عرضه خواهد شد.

اخبار خودرو
حوادث