عکس بهنوش طباطبایی در فیلم جدید به نام زیر سقف دودی

1477511996141

بهنوش طباطبایی در حال حاضر بعد از اکران چند فیلم زیبا الان در حال اجرا یک فیلم با موضوع طلاق می باشد بهنوش طباطبایی در این فیلم هم خیلی با انگیزه ظاهر شده است .

بهنوش طباطبایی با چهره ای متفاوت در فیلم زیر سقف دودی مشغول هنرنمایی می باشد.
بهنوش طباطبایی در فیلم زیر سقف دودی

در حالی‌که در خبرهای اولیه از «زیر سقف دودی» اعلام شده بود نیکی کریمی در سکانس‌هایی در خانه‌ای در الهیه‌ مقابل دوربین مسعود سلامی رفته‌است، با اخبار تازه حضور نیکی کریمی در تازه‌ترین فیلم پوران درخشنده منتفی شده‌است.

به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه «زیر سقف دودی»، بهنوش طباطبایی بعد از انجام تست گریمی متفاوت به جای نیکی کریمی به جمع بازیگران فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی «پوران درخشنده» پیوست و شب گذشته با چهره‌ای متفاوت، در نقش «رعنا» در سکانسی همراه با فرهاد اصلانی مقابل دوربین رفت.
چهره بهنوش طباطبایی در فیلم زیر سقف دودی

567

«زیر سقف دودی» به موضوع طلاق عاطفی میان زوج‌ها می‌پردازد و با مدیریت فیملمبرداری مسعود سلامی تاکنون بیشتر از ۷۰ درصد فیلمبرداری آن در لوکیشن‌های مختلف در تهران، از جمله دو خانه واقع در منطقه الهیه، یک خانه در منطقه جردن، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات واقع در منطقه پونک، یک خانه در منطقه فرشته تهران به پایان رسیده است و هفته گذشته با بازی فرهاد اصلانی، هادی مرزبان، فرشید زارعی فرد و ابوالفضل میری به کارخانه‌ مواد اولیه در منطقه وردآورد کرج رسید و گروه ساخت این پروژه بعد از چند روز، برای ادامه فیلمبرداری به تهران بازگشتند.
بهنوش طباطبایی در نمایی از فیلم زیر سقف دودی

778

در «زیر سقف دودی» تاکنون تعدادی از بازیگران سینمای ایران، از جمله فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، هوشنگ توکلی، مریم بوبانی، هادی مرزبان، فریبا متخصص، شهرام حقیقت دوست، رسول نجفیان، نفیسه روشن، آزیتا حاجیان، حسام نواب صفوی، فرشید زارعی فرد و فرامرز روشنایی مقابل دوربین رفته‌اند. پوران درخشنده در «زیر سقف دودی» کنار هنرنمایی فرهاد اصلانی و مریلا زارعی،ابوالفضل میری و لاله مرزبان را به سینمای ایران معرفی می‌کند.

اخبار خودرو
حوادث