کارمندان چینی با خرید آیفون 7 اخراج میشوند

iphone-7

کسری از شرکت‌های چینی کارمندان‌شان را به دلیل خرید آیفون ۷ اخراج می‌کنند.

آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس از جمله محصولات دوست‌داشتنی و قدرتمند بازار به حساب می‌آیند و به نظر می‌رسد که با استقبال خوب کاربران در سرتاسر دنیا هم مواجه شده‌اند. اتفاقی که هر ساله برای گوشی‌های اپل رخ می‌دهد؛ اما به نظر می‌رسد که یکسری شرکت‌های چینی دوست ندارند که کارمندانشان گوشی‌های جدید اپل را خریداری کنند و حتی اگر آن‌ها را با این گوشی‌ها ببینید، از شرکت اخراج‌شان می‌کنند.

این شرکت‌های چینی به این موضوع اشاره کرده‌اند که حتی اگر کارمندان پس از استخدام هم آیفون ۷ بخرند، از کار بی‌کار خواهند شد و نمی‌توانند در آن شرکت به فعالیت‌شان ادامه بدهند. به طور مثال شرکت Nanyang Yongkang Medicine Company به کارمندانش گفته که حق ندارند آیفون ۷ یا آیفون ۷ پلاس بخرند. این شرگت گفته اگر افراد از این قانون سرپیچی کنند، اخراج می‌شوند.

هنوز دلیل این‌کار شرکت‌های چینی مشخص نشده؛ اما به احتمال زیاد برای حمایت از تولید گوشی‌های چینی بوده است. شاید این شرکت‌های دوست ندارند که کارمندان‌شان از گوشی‌های خارجی استفاده کنند و بیشتر می‌خواهند که آن‌ها از شرکت‌هایی مانند هواوی و شیائومی گوشی بخرند. در ادامه می‌توانید عکسی را مشاهده کنید که در آن گفته شده اگر گوشی‌های جدید اپل را بخرید، از شرکت اخراج خواهید شد.

91468044_967d83e0-9577-4ff7-895f-23fe8198a83f

اخبار خودرو
حوادث