ممنون از پست خوبت آرش جان
یه آهنگ از داریوش، اسم آهنگ رو نمیدونم ولی متن شعرش اینه :
کاش تو قحطی شقایق.....بشینیم توی یه قایق
بزنیم دلو به دریا ........ منو تو تنهای تنها
اونقده بریم که ساحل .......... از منو تو بشه غافل
الی آخر...
مدیر بازنشسته
میشه من اسم 2 3 تا اهنگو بگم ؟!![]()
مدیر بازنشسته
من آهنگ ۳۰۰ یاس و میخوام.!
گوش بده تا بگم به تو نیتمو دارن از بین میبرن هویتمو.!
شیشه ی نازک احساس مرا دست نزن
چندشم می شود از لک انگشت دروغ
آن که میگفت که احساس مرا می فهمد
کو کجا رفت ؟که احساس مرا خوب فروخت
مدیر بازنشسته
معاونت سایت
ارش میشه خودمون بزاریم؟![]()
ما که هر چی گفتیم گفتین نمیشه . ترتیل جزء سی و سوم رو با صدا عبدالباسط بزارین . اینجوری سازمان فیلترینگ تشویقنامه هم میده بهتون