از اینکه دختر هستی راصی هستی؟؟
از اینکه پسر هستی چطور؟؟
دوست داشتی چیزی غیر اینکه هستی باشی؟؟

کاربر سایت
از اینکه دختر هستی راصی هستی؟؟
از اینکه پسر هستی چطور؟؟
دوست داشتی چیزی غیر اینکه هستی باشی؟؟
کاربر سایت
از اینکه دخترم خوش حالم.ولی فقط یکبار دوست داشتم پسر بودم اونم وقتی بود که همه پسرا رفتن تو کوچه بازی کنن من تو خونه تنها موندم...
مدیر بازنشسته
سلام بهار جان مرسی از پستی که گذاشتی
من از اینکه پسرم راضیم بجه که بودم میگفتم کاش بزرگ بودم اما حلا یاد بچه گی که میفتم کاش میشد برگردی به اون دوران![]()
کاربر سایت
من قبلنا راضی بودم . اما الان میگم کاش اصلا وجود نداشتم![]()
مدیر انجمن پزشکی
دوست داشتم جای دختری به نام منیره بودم![]()
مدیر بازنشسته
انتخاب سریع یک انجمن

پاسخ با نقل قول