حميد استيلي سرمربي پرسپوليس در تمرين امروز کاپيتانهاي پرسپوليس را اعلام کرد.
بعد از علي کريمي وحيد هاشميان بازوبند را به بازو خواهد بست و پس از هاشميان محمد نصرتي کاپيتان سوم تيم است. اين در حالي است که شيث رضايي که حالا موقعيتش نسبت به سابق متزلزلتر به نظر ميرسد بعد از اين سه نفر به عنوان چهارمين نفر فهرست کاپيتاني معرفي شده است. شيث که قصد دارد فصلي بيحاشيه را پشت سر بگذارد گرچه راضي به اين ماجرا نيست اما بدون شک سکوت خواهد کرد.



پاسخ با نقل قول
