به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، جلسه هماهنگي براي برگزاري بازي تيم هاي پرسپوليس و شاهين بوشهر شب گذشته در هتل پاسارگاد محل اسکان ميزبان، داوران و ناظران برگزار شد.
محمود خوردبين سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس پس از برگزاري جلسه هماهنگي گفت: نشست هماهنگي مسئولان برگزاري بازي امشب در شرايطي انجام شد که تيم شاهين، تيم داوري و ناظران اين مسابقه در هتل پاسارگاد حضور داشتند و به نظر مي رسد اين خلاف قانون باشد.
وي افزود: در اين جلسه براي اولين بار بود که مدير رسانه هاي دو باشگاه حضور يافتند و کليه موضوعات اين نشست را از نزديک شاهد بودند.
سرپرست تيم پرسپوليس ادامه داد: در اين نشست سرپرستان دو تيم، ناظران، داوران، نماينده هيئت فوتبال استان، نماينده نيروي انتظامي و ديگر مسئولان برگزاري اين مسابقه حضور داشتند و در خصوص مسائلي همچون رنگ پيراهن بازيکنان و داوران، مسائل امنيتي، اختصاص يافتن سکوهاي پشت نيمکت ذخيره ها و تست از بازيکنان منتخب دو تيم بحث و بررسي شد.
خوردبين در مورد تست دوپينگ از بازيکنان دو تيم گفت: کليه بازيکنان دو تيم که در ليست 18 نفره قرار دارند بايد تا پايان و بعد از مسابقه در ورزشگاه حضور داشته باشند و اگر بازيکني براي انجام تست احضار شود و در ورزشگاه حضور نداشته باشد با دو سال محروميت مواجه خواهد شد.
سرپرست تيم سرخپوشان تهراني تصريح کرد: تماشاگران پرسپوليس پشت نيمکت پرسپوليس حضور خواهند يافت. ضمن اينکه پرسپوليس با لباس هاي يک دست قرمز و تيم شاهين با لباس هاي يک دست سفيد برابر يکديگر صف آرايي خواهند کرد. البته تيم داوري با لباس هاي مشکي، دروازه بان شاهين با لباس آبي و دروازه بان پرسپوليس با لباس بنفش به ميدان خواهند رفت.
اين ديدار ساعت 22:30 امشب برگزار مي شود.