از ابتدای هفته تا امروز گاهی به در زده گاهی به تخته.
سلطان یک بار به نفع پرسپولیس حرف می زند و یک بار مقابل این باشگاه قرار می گیرد.او در گفت و گو با برنامه ورزش و مردم که فردا قسمت کاملش روی آنتن می رود بار دیگر انتقاد کرد و گفت:«آقایان خجالت نمی کشند.به من که سی سال در پرسپولیس کار کرده ام می گویند جلسه می گذارد تا برای تیم حاشیه درست کند!»
او این را گفت و ادامه داد:«من نمی دانم که آخر این چه حرفی است،مگر می شود من دلم با پرسپولیس نباشد.»