محمود خوردبین پس از برتری دو بر صفر برابر صبای قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم. در اوایل نیمه دوم کمی بازی را از دست دادیم اما دوباره بر میدان مسلط شدیم و با زدن گل دوم خیالمان راحت شد.
وی در مورد حضور علی پروین گفت: پروین می‌تواند به استیلی و پرسپولیس کمک کند و به رویانیان هم تبریک می‌گویم.