غلامرضا رضایی که توانست گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند، اظهار داشت: فشار زیادی روی من در هفته گذشته بود و به همین دلیل دنبال گلزنی در این مسابقه بودم و خودم را به آب و آتش زدم.

وی افزود: خدا را شکر که به هدفم رسیدم. مقابل یک تیم خوب به پیروزی رسیدیم. ثابت کردیم حرف های زیادی برای گفتن داریم و اتفاقات گذشته حادثه بوده است.

رضایی خاطرنشان کرد: امیدوارم در بازی های آینده تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند. در بازی با صبا هم به یک گل راضی نشدیم.