-
مدیر بازنشسته
رضايي: براي گلزني به آب و آتش زدم
غلامرضا رضایی که توانست گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند، اظهار داشت: فشار زیادی روی من در هفته گذشته بود و به همین دلیل دنبال گلزنی در این مسابقه بودم و خودم را به آب و آتش زدم.
وی افزود: خدا را شکر که به هدفم رسیدم. مقابل یک تیم خوب به پیروزی رسیدیم. ثابت کردیم حرف های زیادی برای گفتن داریم و اتفاقات گذشته حادثه بوده است.
رضایی خاطرنشان کرد: امیدوارم در بازی های آینده تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند. در بازی با صبا هم به یک گل راضی نشدیم.
-
کلمات کلیدی این موضوع
مجوز های ارسال و ویرایش
- شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
- شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
- شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
- شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
-
مشاهده قوانین
انجمن