نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: آیا ایکس‌باکس جدید لمسی خواهد بود؟

  1. #1
    کاربر سایت
    تاریخ عضویت
    2011/08/09
    محل سکونت
    ♥بــیرجند♥
    نوشته ها
    6,287
    سپاس ها
    955
    سپاس شده 2,042 در 1,357 پست
    نوشته های وبلاگ
    34

    پیش فرض آیا ایکس‌باکس جدید لمسی خواهد بود؟

    بر اساس اخبار منتشرشده مایکروسافت تصمیم دارد، ایکس‌باکس جدید خود را با صفحه لمسی وارد بازار کند. شایعات هر روز درباره کنسول جدید ایکس‌باکس گستره‌تر می‌شود. ایکس‌باکس بعد از ایکس باکس 360، "ایکس باکس 720" نام‌گذاری شده است.
    در چند ماه گذشته خبری از مایکروسافت مبنی بر اینکه ایکس باکس جدید 6 برابر قویتر از ایکس باکس فعلی است منتشر شد. خبری که هیچ گاه تایید نشد. اما حالا خبری در فضای مجازی منتشر شده ، خبری که مربوط به خود کنسول نیست بلکه مربوط به کنترل کننده های آن است. بر اساس گزارشی که در جدیدترین شماره مجله "ایکس‌باکس ورد" چاپ لندن منتشر شده، آمده است که کنترل کننده‌ها در ایکس باکس بعدی به نوعی لمسی خواهند بود. در این گزارش ادعا شده است که کیفیت تصویر در این ایکس باکس جدید اچ دی خواهد بود و همچنان کلیدهای آن مانند ایکس باکس 360 فعال خواهند بود. در این گزارش همچنین ادعا شده است که رابط اصلی کاربری گیمرها در این کنسول جدید از طریق صفحه نمایشی لمسی خواهد بود که همچنین از طریق آن می‌توان به گشت و گذار در اینترنت پرداخت. هرچند که کارشناسان این ادعا را به صراحت دور از ذهن می‌دانند و آن را یک ژست از سوی مایکروسافت اعلام کره‌اند؛ نباید این واقعیت را فراموش کرد که ایکس باکس 360 به اقرار بیشتر کاربران حرفه‌ای بهترین دستگاه بازی ساخته شده تاکنون است. هنوز هم مایکروسافت می‌تواند برخی از راه‌های جالب و اهداف زیبایش برای تولید صفحه نمایش لمسی برای کنترل کننده‌ها را دنبال کند.

  2. کاربر روبرو از پست مفید ABOALFAZL سپاس کرده است .


کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •