بامیلو

تخفیفهای فروشگاه بامیلو ، دروغ یا واقعیت ؟

در وب گردی های امروز 1397/11/21 به یکی از کالا های با تخفیف  25% فروشگاه بامیلو رسیدم که در نگاه اول خیلی جذاب بود ، چرا که تخفیف قابل توجه 25 درصدی داشت ، ولی این تخفیف چیزی جز یک دروغ بزرگ دیگر از این سایت نبود .

یک عدد هارددیسک اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Book Desktop ظرفیت 4 ترابایت که در فروشگاه بامیلو 1.850.000 تومان قیمت داشت و در تخفیف ویژه 25 درصدی  1.390.000 تومان قیمت خورده بود که در عکس زیر مشاهده مینمایید.

لینک محصول در وب سایت بامیلو : 4TB My Book Desktop External Hard Drive

با یک جستجوی ساده به وب سایت دیجی کالا رسیدم که همان محصول را با همان مشخصات و گارانتی مشابه به قیمت تخفیف نخورده 1.418.000 تومان برای فروش قرار داده بود که در عکس زیر مشاهده مینمایید

فروشنده های دیگری در این سایت قیمتهایی تا 1.450.000 تومان نیز داشتند ، که تقریبا میشه گفت تفاوت قیمت در شرکتهای گارانتی کننده بود .

لینک محصول در وب سایت دیجی کالا : هارددیسک اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Book Desktop ظرفیت 4 ترابایت

وب سایت بعدی که قیمت مناسبتری هم داشت فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر بود که در عکس زیر مشاهده مینمایید .

لینک محصول در فروشگاه لیون کامپیوتر : هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book 4TB New

در همین مقایسه میبینید قیمت وب سایت لیون کامپیوتر با ( گارانتی یکپارچه ( سازگار/ حامی/الماس ایران/ آواژنگ ) بدون تخفیف مناسبتر از بامیلو با کلی تخفیف و دیجیکالا در حالت تخفیف نخورده است .

این چندمین بار هست که در وب سایت بامیلو میدیدم برای کالاهای مختلف قیمتهای نجومی با تخفیف های فضایی ثبت شده .

خب بحث اصلی در این مقاله اینه که چرا بامیلو باید یک کالا را با قیمت خیلی خیلی بالاتر از قیمت واقعی در سایت ثبت کند، و بعد با درصد تخفیف بالا برای فروش ویژه قرار دهد ، آیا این عدم صداقت در فروش کالا نیست ؟

مشتری هایی که اطلاع از قیمت اصلی ندارند و با اعتماد به فروشگاه بامیلو و این باور که در این خرید بیش از 400.000 تومان تخفیف گرفته اند ، زمانی که از این واقعیت اطلاع پیدا کنند چه فکری راجب بامیلو خواهند کرد ؟

آیا این نوع فروش که در فروشگاه های زنجیره ای هم دیده میشه کار غیر اخلاقی ، دور از صداقت ، کلاه برداری ، زنگی ، یا … حساب میشه ؟

لطفا زیر همین مقاله نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بزارید .

اخبار خودرو
حوادث